Is er iets in onze provincie waar jij door geraakt wordt? Iets waar je trots op bent of iets waar je juist boos over bent?

GroenLinks daagt je uit om een originele foto van jouw Utrecht in te sturen. Die foto krijgt natuurlijk een plek in de fotogalerij op onze Facebookpagina. En als daar aanleiding toe is, komt een van ons ter plekke kijken wat we eraan kunnen doen.

Stuur je foto in naar fotowedstrijd@groenlinksprovincieutrecht.nl. Licht in één zin toe waarom dit voor jou de provincie Utrecht is. Heeft jouw foto een link met een van onze zeven ambities? Dan krijg je extra punten!

Inzenden kan tot en met 8 maart. Jouw foto komt samen met de andere inzendingen op de Facebookpagina van GroenLinks Provincie Utrecht. Alle bezoekers kunnen stemmen op de foto die hen het meeste aanspreekt en uit de top tien van populairste inzendingen kiest een jury een winnaar. De uitslag wordt op woensdag 11 maart bekend gemaakt.

Ben jij de winnaar? Dan komt GroenLinks-lijsttrekker Mariëtte Pennarts persoonlijk langs om een pakket met (h)eerlijke Utrechts etenswaren bij je afleveren!

Lees ook het reglement van deze wedstrijd door. Als je meedoet, stem je daar automatisch mee in.