Het Bestuur van GroenLinks Provincie Utrecht zoekt een Bestuursmedewerker / Provinciaal medewerker (m/v) voor 4 uur per week met ingang van 1 april 2018.

Je speelt een belangrijke rol in de voorwaardenscheppende sfeer. Dit doe je door:

Netwerkbevordering

• Het bevorderen van de uitwisseling tussen afdelingen
  • Het mede organiseren van provinciale bijeenkomsten (minimaal 1 x per jaar).
  • Afdelingen stimuleren om zelf of samen met andere afdelingen activiteiten te organiseren gericht op zichtbaarheid

Signaalfunctie en communicatie

• Door de bekendheid met lokale afdelingen in staat zijn om zaken te signaleren die voor anderen (andere afdelingen, het provinciaal bestuur, het landelijk bureau, TK fractie en mogelijk anderen) van belang kunnen zijn.
  • Communicatie met verschillende geledingen over, plannen, kansen voor landelijke acties n.a.v.  actuele lokale/regionale/provinciale politieke issues, behoefte aan scholing etc.

Vraagbaak

• Eerste contactpersoon voor lokale afdelingen met vragen of mededelingen wat betreft zichtbaarheid, het versterken van afdelingen en samenwerken.

Workshops

• Op provinciaal/regionaal niveau aanbieden van workshops, trainingen en strategisch overleg voor actieve GroenLinksers of voor leden die zich willen oriënteren op een functie binnen GroenLinks.

Wij vragen

• HBO werk- en denkniveau
  • Een stressbestendige en flexibele persoonlijkheid die organisatorisch en  communicatief sterk is
  • Een zelfstandige, praktische werker die goed kan plannen en organiseren
  • Goede ict vaardigheden
  • Een teamwerker, bruggenbouwer en relatienetwerker die creativiteit weet  om te zetten in goede resultaten
  • Politieke sensitiviteit en affiniteit met GroenLinks

Wij bieden

• Enthousiaste collega's (op afstand)
  • Een jaarcontract voor 4 uur per week
  • Inschaling in schaal 6;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (w.o. deelname aan pensioenregeling)
Voor meer informatie en sollicitatie kun je contact opnemen met Joep Naber, voorzitter van het bestuur via nul-zes-22313060. Je sollicitatiebrief en CV kun je tot uiterlijk 30 maart 2018 sturen naar jmlnaber@gmail.com o.v.v. sollicitatie bestuursmedewerker.