Wil jij je inzetten voor GroenLinks in de Provincie Utrecht, een actieve afdeling van bijna 4500 leden, met 20 lokale afdelingen in 26 gemeenten? Kom dan onze afdeling versterken!

We zoeken een nieuwe Digitale Media Manager (DMM), die de provinciale afdeling wil versterken op weg naar de Provinciale Statenverkiezingen van 15 maart 2023.

Als DMM zit je niet in het bestuur, maar beheer je alle communicatie vanuit de afdeling en zorg je voor de digitale aanwezigheid. Wij streven naar een zo divers mogelijk team wat betreft achtergrond, deskundigheid en spreiding over de provincie.

Wil je graag ons digitale gezicht worden? Lees dan verder.

Profiel Digitale Media Manager (DMM)

Als lokale DMM ben je verantwoordelijk voor alle communicatie vanuit de afdeling. Je stemt lokale prioriteiten af met het bestuur en houdt contact met het Landelijk Bureau. Je maakt deel uit van een groot team van DMM’s uit alle hoeken van het land en komt regelmatig samen om van inspirerende gasten te leren over de nieuwste ontwikkelingen op communicatiegebied.

Taken DMM

• Beheer van accounts op sociale media
  • Schrijven en vormgeven van mailings en nieuwsbrieven
  • Inhoud creëren voor de online kanalen
  • Voeren van de (eind)redactie over wat wanneer en waar online verschijnt
  • Contact onderhouden met fractie, bestuur en campagneteam van de afdeling en het Landelijk Bureau

Procedure

Kandidaten worden gevraagd motivatie en geschiktheid toe te lichten met een korte brief, cv en één of twee referenten. Reacties kunnen tot en met 15 maart 2020 gestuurd worden naar bestuur@groenlinksprovincieutrecht.nl. Reacties worden vertrouwelijk behandeld. Na een gesprek met (een deel van) het bestuur besluit het bestuur over de benoeming. Kandidaten met een diverse achtergrond en kandidaten die van buiten de stad komen worden in het bijzonder uitgenodigd te reageren.

Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met onze huidige bestuurslid campagne en communicatie, Maurice van der Valk (mauricevandervalk@gmail.com).