Nieuws gefilterd op Bestuur

Training voor kandidatecommissies

StayOkay Soest

Afgelopen 27 mei vond de eerste training voor kandidatencommissies plaats in Soest. Deze training werd speciaal georganiseerd voor de kleinere afdelingen in onze provincie. Aangezien dit de eerste training was en er nog een dergelijke training georganiseerd kan worden leek het ons leuk om een korte impressie te geven van een dergelijke training, zodat we bij de volgende training na de zomervakantie mogelijk (nog) meer leden van kandidatencommissies van afdelingen in de provincie Utrecht mogen ontvangen.

Geslaagde kaderdag in Baarn!

Op zaterdag 13 mei was de provinciale kaderdag in Baarn. De twee thema's die op de agenda stonden waren de voorbereidingen op de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 en de invoering van de nieuwe Wet natuurbescherming. De spreiding van leden op de kaderdag was groot, zo bleek tijdens de 'warming up' van dagvoorzitter Rachel Heijne, van jong tot oud, verspreid over alle afdelingen in de provincie.

Gezocht: nieuwe voorzitter bestuur

voorzittershamer

Vanwege het vertrek van de voorzitter van het bestuur van GroenLinks Provincie Utrecht in 2016 zal het bestuur op de PLV in april 2017 een nieuwe kandidaat- voorzitter voordragen. Belangstellenden kunnen zich melden bij de secretaris. De huidige voorzitter ad interim, Joep Naber, stelt zich tevens kandidaat.

Vacature: algemeen bestuurslid

BESTUURSLID GEZOCHT M/V

Vanwege het vertrek van één van de bestuursleden van GroenLinks Provincie Utrecht wil het bestuur op de PLV in april 2017 graag een nieuwe bestuurslid kunnen voordragen. Wij streven naar een divers team dat bestaat uit mannen, vrouwen, jong, oud, verdeeld over de provincie en met elkaar aanvullende ervaring en competenties. Belangstellenden kunnen zich melden bij de secretaris.

Provinciale Ledenvergadering

Thema "Digitale Campagne & Social Media"

Op donderdag 17 november 2016 is er weer een Provinciale Ledenvergadering. Het zal niemand ontgaan zijn: het is campagnetijd! En GroenLinks doet het prima in de peilingen.

Maar... Het kan natuurlijk altijd nog beter. Daarom staat deze PLV het thema "Digitale Campagne & Sociale Media" prominent op de agenda.

Joep Naber voorzitter ad interim

In juni van dit jaar heeft Partap Bansie zich om persoonlijke redenen teruggetrokken als voorzitter van het bestuur van GroenLinks Provincie Utrecht. Dit spijt het bestuur zeer en zij wensen hem sterkte bij alles. Het bestuur heeft Joep Naber, die van oktober 2015 tot april 2016 al eerder als interim voorzitter optrad, bereid gevonden om voorlopig op te treden als waarnemend voorzitter.