Doe mee

Help mee om Nederland groener en socialer te maken! Dat kan op allerlei manieren. Of je nu een minuutje hebt, een uur, een dag of een paar maanden, jij kunt ons helpen om aan jouw idealen te werken. Kies de manier die bij je past.

Word lid!

Leden zijn bij GroenLinks heel belangrijk. Zij maken de partij. Als GroenLinkser kun je:

• Meebouwen
    Vanaf twee euro per maand draag je bij aan ons werk. Als je meer wilt geven is dat natuurlijk zeer welkom.
  • Meebeslissen
    Je kunt direct stemmen over onze kandidaat-volksvertegenwoordigers. Ook kan je meebeslissen over standpunten en verkiezingsprogrammas.
  • Meedoen
    Sommige GroenLinksers zijn zeer actief, in het campagneteam, als fractielid of als bestuurslid. Iets voor jou? Voor het plezier, de ervaring of je netwerk.

Kom helpen bij je provinciale afdeling

Bij de provinciale afdeling is er van alles te doen, zoals helpen bij acties, organiseren van bijeenkomsten of ondersteunen van de Provinciale Statenfractie bij specifieke onderwerpen. Ook bij het provinciale bestuur kun je je talent inzetten; als bestuurslid of voor specifieke klussen als conflictbeheersing of het organiseren van gezamenlijke activiteiten voor afdelingen. Geïnteresseerd? Neem contact op met de het bestuur via het webformulier of per mail: bestuur@groenlinksprovincieutrecht.nl.

Help mee met onze online campagne

Vind ons leuk op Facebook, volg ons op Twitter, volg ons Instagram en meld je aan voor onze Nieuwsbrief.

Help mee bij je lokale GroenLinks-afdeling

Bij de lokale afdelingen kan je ook helpen bij acties, organiseren van bijeenkomsten of ondersteunen van de Gemeenteraadsfractie bij specifieke onderwerpen. Neem contact op met de lokale afdeling via de pagina lokaal.

Geef je op voor het promotieteam: GLcrew

Een enthousiaste groep GroenLinksers, die op allerlei manieren de partij zichtbaar maken: bij acties, campagnes, met letters, op straat. Meer weten? Kijk op de pagina GLcrew.

Kom helpen bij het Landelijk Bureau

Op het Landelijk Bureau in Utrecht hebben we regelmatig ruimte voor stagiaires en vrijwilligers. Heb je zin om je talent een paar maanden in te zetten en tegelijkertijd achter de schermen te kijken bij de partij? Neem contact op via Stefan Hennis: shennis@groenlinks.nl.

Zet je politieke talent in

Ook je politieke talenten en je 'denkkracht' zijn welkom. Zo kun je meepraten in onze landelijke werkgroepen, of meedenken over lokale thema's bij je lokale afdeling.

• Talent
    Heb je zelf politieke ambities? Of het nu gaat om politieke of bestuurlijke functies, voor of achter de schermen: wij zijn altijd op zoek naar talent. Lees verder hoe je je politieke talent en ervaring met ons kunt delen op de pagina politieke ambitie.
  • Academie
    De GroenLinks Academie verzorgt opleidingen, trainingen en coaching voor actieve GroenLinksers en GroenLinks-afdelingen. Lees meer hoe je je kan laten scholen met het aanbod van de GroenLinks Academie.
  • Werkgroepen
    GroenLinks kent meer dan 20 landelijke werkgroepen die zich bezighouden met diverse onderwerpen. Lees verder hoe je kan meedenken en meepraten in de GroenLinks werkgroepen.